Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym sprawiły Ci wiele radości, dlatego jeśli otrzymany towar nie spełni Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go nam w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. 

Jak dokonać zwrotu?

Przygotuj paczkę

  • możesz wykorzystać do tego pudełko, które wysłaliśmy do Ciebie. Jeśli już go nie masz, wykorzystaj jakikolwiek karton, który odpowiednio zabezpieczy produkty na czas wysyłki
  • spakuj produkty, które chcesz zwrócić (pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu)
  • do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu (fakturę VAT znajdziesz na swoim e-mailu) 

Wyślij paczkę na swój koszt na adres

Organic Concept.pl
ul. Annopol 4a 
mag H dok 70-74
03-236 Warszawa

Oczekuj na wiadomość e-mail

  • w ciągu 14 dni od otrzymania nadanej przez Ciebie paczki, otrzymasz od nas wiadomość mailową z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu
Zwrot należności
  • Środki z tytułu odstąpienie od umowy kupna zwrócimy Ci w ustawowym terminie 14 dni roboczych, tą samą formą płatności w jakiej zamówienie zostało opłacone. 

  •  Jeśli płatność za zamówienie została wykonana za pobraniem, środki zwrócimy na Twoje konto bankowe, podane w formularzu zwrotu. 

  • Szczegóły dotyczące zwrotów możesz znaleźć w regulaminie naszego sklepu. 

Reklamacje

Mimo należytej staranności i dbałości, aby sprzedawane przez nas produkty cechowały się jak najwyższą jakością, może zdarzyć się, że towar będzie wadliwy. Możesz w takim wypadku złożyć reklamację. 

Jak dokonać reklamacji?

Złóż reklamację drogą mailową 

Oczekuj na wiadomość e-mail 

  • mamy 14 dni roboczych na poinformowanie Cię, czy reklamacja została przyjęta. Przy pozytywnej decyzji poinformujemy Cię o dalszych krokach (ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot pieniędzy lub wymianę produktu).

Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.